Sayu : Selamat tinggal sahabat .. Jasad terkulai dengan uniform kerja (8Gambar)

Tanjung Langsat : Kemalangan pagi tadi di jalan E22 dari Tanjung Langsat menghala ke Tol Cahaya baru, motosikal mangsa bertembung dengan Toyata Hilux menyebakan mangsa  meninggal dunia.

Mangsa Norlizam Abdul Salam 43' maut dengan tragis terkulai tepi jalan raya memakai pakaian kerja nya impak dari kemalangan yang menimpa diri nya, mengikut sumber mangsa berkerja di Pelantar minyak " Offshore ".






Assalamualaikum
Bismillah...
“Kullu nafsin dzaiqotul maut” Setiap yang bernyawa pasti akan mati. (QS. al-Ankabut:57)
Salam takziah dari saya dan seluruh keluarga SKTLO. Berita ini amat mengejutkan kami dan kami amat bersedih atas kehilangan ini. Pagi tadi sahabat kami, Norlizam Salam atau wak lela (welder) telah terlibat dalam kemalangan jalanraya dan mengakibatkan kematian. Jenazah akan dikebumikan pada petang ini ditanah perkuburan di rumar awah, felda papan timur kota tinggi.
Kami doakan yang terbaik untuk arwah dan semoga Allah swt mempermudahkan urus segala urusan.
Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.. AlFatihah .
Kami doa kan semoga Allah memberikan kekuatan kepada isteri dan anak anak arwah dalam menghadapi situasi ini.
Kami keluarga sktlo ada bersama memberikan bantuan. Sekali lagi salam takziah dari kami keluarga sktlo dari semua tempat office, kapal dan yard.
Punca sebenar kejadian masih di siasat oleh pihak berwajid, permergian mangsa diratapi oleh keluarga dan sahabat handai mangsa. Al fatihah
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Post a Comment